فارکس اکسنس – معرفی بروکر اکسنس و آموزش ثبتنام قانونی و بدون تحریم اکسنس برای ایرانیان Forex Exness Introducing Broker

support

support

support

فارکس اکسنس – نماینده بروکر فارکس اکسنس در ایران Forex Exness

حساب فارکس , بروکر فارکس , افتتاح حساب فارکس , آموزش فارکس , کارگزار فارکس , دانلود فارکس , کارگزاری فارکس

حساب فارکس , بروکر فارکس , افتتاح حساب فارکس , آموزش فارکس , کارگزار فارکس , دانلود فارکس , کارگزاری فارکس

حساب فارکس , بروکر فارکس , افتتاح حساب فارکس , آموزش فارکس , کارگزار فارکس , دانلود فارکس , کارگزاری فارکس

حساب فارکس , بروکر فارکس , افتتاح حساب فارکس , آموزش فارکس , کارگزار فارکس , دانلود فارکس , کارگزاری فارکس

خط مشی حفظ حریم خصوصی

حفاظت از حریم خصوصی، اطلاعات شخصی و مالی مشتریان خود را به عنوان یک اولویت در EXNESS (از این پس “شرکت”) است. این سیاست حفظ حریم خصوصی تفسیر چگونه شرکت نگه می دارد اطلاعات مشتری خود را امن.

 

مجموعه اطلاعات شخصی

شرکت باید اطلاعات را از مشتری که لازم است برای مشتری برای باز کردن حساب شخصی درخواست. ارائه این اطلاعات به یک شرط لازم است که اجازه می دهد تا شرکت برای حفاظت از منافع مشتری و مشتری برای اجرای معاملات با استفاده از حساب شخصی بدون اینکه در مورد امنیت دارایی نگران است. شرکت مجاز به جمع آوری اطلاعات که ممکن است به بهبود درک خود را از نیازهای مشتری و ترجیحات کمک می کند.

تمام اطلاعات لازم برای ارتباط بین مشتری و شرکت است به طور مستقیم از مشتریان جمع آوری شده.

استفاده از اطلاعات شخصی

شرکت با استفاده از اطلاعات شخصی مشتریان را به منظور ارائه به مشتری با امن، خدمات با کیفیت.اطلاعات شخصی و تماس های دریافت شده از کارفرما باید مورد استفاده قرار گیرد برای بررسی جزئیات تماس و تشخیص هویت مشتری. این شرکت همچنین باید اطلاعات شخصی برای ایجاد حساب، باز و اصلاح حساب، کد فعال سازی موضوع و کلمه عبور دسترسی استفاده کنید. اطلاعات تماس مشتری کمک می کند تا شرکت بهبود خدمات خود و بی درنگ به اطلاع مشتری در مورد شرکت محصولات اضافی، فرصت ها و تبلیغات.

 

شعب و نمایندگی ها

در صورت درخواست مشتری، شرکت ممکن است اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط شاخه و شرکای شرکت فراهم می کند. به منظور ارائه خدمات بیشتر با کیفیت بالا، شرکت ممکن است انجام روابط وابسته و یا انعقاد توافق نامه بازاریابی با شرکت های دیگر. به منظور ارائه به مشتری با سرویس کامل، به موقع و کیفی، شرکت ممکن است اطلاعات با همکاران و شاخه های آن تبادل. استفاده از اطلاعات شخصی مشتری باید در این مورد محدود شود.

 

افشای اطلاعات مشتری به اشخاص ثالث

شرکت ممکن است اطلاعات شخصی مشتری به جز در موارد زیر توضیح داده شده اعلام نکرده است. شرکت حق به افشای اطلاعات شخصی را به شخص ثالث در صورتی که توسط سازمان های اجرای قانون و یا سایر مقامات دولتی مورد نیاز را رزرو کنید. شرکت مجاز به افشای اطلاعات مشتری در صورت لزوم به مالیات یا اعتبار مقامات و یا در مورد زمانی که لازم به منظور حمایت از حقوق و اموال شرکت می باشد. اگر شخص ثالث از اطلاعات شخصی در مورد یک مشتری دریافت می کند، در نتیجه متعهد به حفاظت از این اطلاعات به شیوه ای  شابه به شیوه شرح داده شده در سیاست حفظ حریم خصوصی. شرکت ممکن است اطلاعات شخصی یک مشتری تنها به منظور بهبود کیفیت خدمات خود استفاده کنید.

 

محدودیت مسئولیت

اگر کارفرما شرکت تصمیم به استفاده از خدمات یک شرکت دیگر فراهم می کند و این شرکت با / / اطلاعات شخصی خود را خود، مشتری باید درک کنند که ایمنی / او را / داده های شخصی خود را خود به عهده شرکت های دیگر می شود، و همچنین . قبل از ارائه یک شرکت دیگر با اطلاعات شخصی، مشتری باید سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به عنوان خوانده شده. وب سایت شرکت آنلاین است و ممکن است با وب سایت های دیگر متصل شود، بنابراین مشتریان باید مراقب باشید و به خاطر داشته باشید که شرکت نخواهد بود مسئول سیاست حفظ حریم خصوصی از وب سایت های دیگر.

 

استفاده از کوکی ها

به منظور اطمینان از عملکرد موثر از فعالیت وب سایت و مشتری تجارت شرکت، شرکت باید کوکی ها استفاده کنید. کوکی ها فایل های متنی کوچکی هستند از وب سرور شرکت را به کامپیوتر مشتری ارسال می شود. کوکی ها استفاده شده توسط شرکت باید شامل هر گونه اطلاعات شخصی، نه حساب اعداد و یا کلمه عبور.

شرکت ممکن است سازمان های دیگر در اداره وب سایت و جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های آماری باشد. این سازمان ممکن است ایجاد و استفاده از کوکی ها خود را به نمایندگی از شرکت، و از جمله کوکی ها باید حاوی اطلاعات شخصی نیست.

 

ارتباطات

در هنگام ثبت نام مشتری دریافت نامه از طریق ایمیل که تایید / او / ثبت نام خود آن است. شرکت ممکن است اطلاعات مربوط به تغییرات و تبلیغات جدید را به مشتریان خود از طریق ایمیل ارسال و یا دریافت ایمیل با پرسش ها و درخواست های مشتریان خود، و چنین اطلاعاتی باید محرمانه نمی توان تلقی می شود.

با پذیرش این سیاست حفظ حریم خصوصی، مشتری اجازه می دهد تا شرکت به استفاده از اطلاعات دریافت شده از مشتری از طریق پست الکترونیک، از جمله ایده های مختلف، روش ها، بازاریابی محصولات و دانش، بدون هیچ گونه تعهدات ناشی از شرکت. یک استثنا باید داده های شناسایی مشتری باشد.

شرکت مجاز به بازگشت، جز و یا حذف مکاتبات با مشتری در اختیار مطلق آن است.

شرکت حق پیگیری پیام های داخلی از مشتریان به منظور بهبود کیفیت خدمات آن است.

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی

گاهی اوقات شرکت ممکن است سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز رسانی. در صورت تغییرات قابل توجهی به سیاست ساخته شده، سیاست حفظ حریم خصوصی جدید بلافاصله در وب سایت شرکت منتشر شود و تمام مشتریان باید در مورد تغییرات آگاه است. شرکت توصیه می کند که به مشتریان خود سیاست حفظ حریم خصوصی از زمان به زمان به منظور از راه اطلاعات خود را در مورد استفاده آگاه به عنوان خوانده شده.

مشتری ممکن است هر پرسش ها و پیشنهادات در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی به متخصصان شرکت های الکترونیکی پستی ارسال

معامله در بازار های مالی از جمله فارکس دارای ریسک بالا می باشد.
ورود به این گونه بازارها مستلزم تجربه مهارت و ریسک پذیری بالا می باشد.
این سایت نماینده بروکر و کارگزار اکسنس Exness مربوط به تجارت ارز در بازار Forex می باشد.
فارکس بروکر فارکس بروکر اکسنس افتتاح حساب فارکس دانلود متاتریدر آموزش متا تریدر 4 آموزش فارکس
Forex broker exness forex account real demo download metatrader 4 tutorial forex market fx gold stock